Vis produkter
En måneds returrett Syklene monteres i Tyskland Over 110 år med familietradisjoner
nok
nok
Handlekurv
    Rose

     

    Her har vi samlet spørsmål og svar som vår hotline ofte jobber med. Den oppdateres regelmessig. For at du lettere skal finne rett spørsmål, har vi delt spørsmålene inn i ulike kategorier.

     

    Kundenkonto

     

    Bestillinger

     

    Sykler

    • Kan noen hjelpe meg med og bestemme rett rammestørrelse?

      Ja, vi kan måle deg i Rose Biketown og bygge sykkelen etter dine mål. Og du trenger ikke bestille tid for det. Om du vil konfigurere og bestille sykkelen via nettet, så kan du gi oss dine mål

    • Kan jeg prøvekjøre syklene i Biketown butikken?

      Ja, du har mulighet til og prøvekjøre sykler i vår butikk. Men, vi kan ikke garantere at din favorittsykkel finnes tilgjengelig i riktig rammestørrelse. Ring før du kommer. Vårt telefonnr. +49 (0) 2871 27 55 55.

    • Kan jeg avtale tid med en selger for å unngå venting i Biketown?

      Ja, du kan bestille en tid online her eller ringe +49 2871 27 55 55.

    • Hvor lenge må jeg normalt vente på en rådgiver dersom jeg ikke har avtalt tid på forhånd?

      Ventetiden er avhengig av ukedag og antall kunder. For å garantere en rettferdig ordning har vi et køsystem med personsøker. Vennligst kontakt vårt personal i butikken dersom du vil ha en personsøker. Personsøkeren informerer deg så fort en rådgiver er ledig. I mellomtiden kan du se deg rundt i butikken vår eller drikke en kopp kaffe. Du blir automatisk informert via personsøkeren når det er din tur

    • Kan jeg ta med min sykkel hjem direkte etter bestilling i Biketown?

      Vi bygger hver enkelt sykkel individuelt, etter dine personlige ønsker og mål. Det innebærer en viss leveringstid. Vanligvis er det derfor ikke mulig og ta sykkelen med seg direkte hjem. Men av og til kan det være mulig og ta med hjem tilgjengelige utstillingssykler

    • Hvordan vet jeg når sykkelen min er klar?

      Du får en beskjed på din e-post som inneholder leveringsbekreftelse, eller en beskjed som forteller deg at du kan hente din sykkel i Biketown

    • Finnes det andre Rose forhandlere?

      Våre sykler selges eksklusivt via internett og i vår butikk Rose Biketown i Bocholt/München, Tyskland. Fordelen med direktesalg er de lave prisene som vi tilbyr våre kunder.

    • Hvilke garantier gir Rose?

      Når du kjøper din ROSE-sykkel får du en omfattende garantipakke med på kjøpet. Vi gir deg 2-års garanti på alle deler og vi reparerer eikebrudd på dine Xtreme-hjul, eller hjul som vi selv har bygget etter dine ønsker, gratis innen 10år fra kjøpsdato (gjelder ikke hjul fra andre leverandører). Rammene har 5-års garanti. Garantiene gjelder bare for sykkelens første eier. *, 5-års rammegaranti ved ulykke eller fall der du kan kjøpe en erstatningsramme for halve prisen* og 2 år på alle deler uten begrensninger * (gjelder også konkurransesyklister og sykkelbud).

    • Kan jeg returnere en sykkel?

      Du har 30 dagers returrett på en ubrukt sykkel med standardutstyr, akkurat som for andre katalogvarer. Det finnes ikke noen generell returrett for konfigurerte sykler. Graden av konfigurering avgjør om og på hvilke vilkår disse syklene kan returneres. På basis av vår erfaring skjer det ofte at en kunde ikke liker sin egen konfigurering. Vi finner ofte en rettferdig og ukomplisert løsning ved og bytte ut enkelt deler på sykkelen, slik at den passer kunden. Disse endringene gjøres av vår Bike Service (gratis henting og levering innen Tyskland).

     

    Leveringer

     

    Bruksanvisninger